A Shot with Finley
Сезон 2, серия 11: At the Ambivalence - the Uprising party Wray is torn between preventing Tiffany from drinking and impressing Finley Farrow (Laura Vandervoot). Meanwhile Bobbie and Stutter try to take Girth out of the picture.