Con Man
Stalled
Wray Nerely experiences an unusual fan interaction in the airport men’s room and after accepting some timely advice from Sean Astin, is almost ejected from his flight by Air Marshall Cahoots. (Will Wheaton)
Cash Poor
Wray meets his convention assistant, Karen, (Felicia Day) who is a machine, a machine, a soft serve machine. Wray signs autographs for his fans and agrees to work on his audition scenes with his manager Bobby. (Mindy Sterling)
Bobbie (Mindy Sterling) tries to help Wray with his audition. Bobbie hinders more than helps. Mocap-king Jerry Lansing (Nolan North) pushes pain killers on Wray. Wray feels no pain at the VIP party.
The morning after the VIP party - Wray discovers that he recorded and sent in his audition during his drug and alcohol fueled blackout. Wray insults the fans and apologizes only insulting them more. A handicapped mob forms and gives pursuit. Sean Astin get’s bourbon balled.
Wray meets the girl of his dreams and knocks her off her feet. Bobbie competes in a cosplaycontest judged by the amorous Leslie Jordan and Sean Maher. Guest Starring Tricia Helfer Leslie Jordan, Sean Maher and Mindy Sterling.
Bobbie’s “levy” is cresting under the tempest of Leslie Jordan and Sean Maher’s attention. Wray gets an action figure “Wray Wray” and learns the love you can only feel as a Father.