A Trinity River Murder
S1, E1: When the supposed great-niece of Marilyn Monroe, Krystal Jean Baker, 13, is found dead beneath a bridge in Texas' Bayou Country, investigators are stumped. The quest to track down her killer will take investigators 14 years, and lead to a new law.