A Ward Show
S7, E3: Roger becomes Steve’s legal guardian, but gets a little too overzealous in the parenting department and gets Steve’s BFF Principal Brian Lewis (guest voice Kevin Michael Richardson) fired. After getting beat up by the other teachers at the school, Steve decides to run away. Meanwhile Stan and Francine attempt to make waves after discovering that their vacation to the biggest water park in the world fails to get their hearts pumping.