A Wedding to Die For
S1, E9: When Kai is assigned to go undercover at the wedding of a notorious triad boss, Alex’s curiosity entangles him in the operation, which turns ugly after a member of the wedding party is murdered, leaving Kai and Alex to deal with the consequences alone.