A Weekend in the Hamptons
S2, E7: Everyone is in a bit of a funk -- June is obsessively awaiting news on a potential job and James is down on his luck -- so Chloe drags everyone along on a weekend getaway to the Hamptons. It's Chloe's mission to have the ultimate rager, crash the party of the year and hook up with the illusive host. However the road to debauchery keeps taking the wrong turn down paths of reflection.