A Wing and a Prayer
Сезон 1, серия 3: Leonardo has been working on a massive pair of wings, with which he believes he's going to be able to fly. Convinced he'll die in the attempt, Tomaso does everything possible to stop him, but, Leo is determined and certain that the wings will work.