A Working Ecosystem
S1, E3: Everyone hates biting insects, but if you look closer you can see that even the tiniest and most irritating bug can be essential for a working ecosystem. During a lull in bear and salmon activity, Casey and the crew decide to head inland in search of the spawning fish.