A Year in Space
S1, E101: Follow astronaut Scott Kelly’s record-breaking 12-month mission on the International Space Station, from launch to landing, as NASA charts the effects of long-duration spaceflight by comparing him to his identical twin on Earth, astronaut Mark Kelly.