About A Hammer
S1, E12: Will invites Sam to temporarily move in with him when she is forced to evacuate her apartment. However, when Andy warns Will that his home will soon be transformed into her place, similar to what had transpired with him and Annie, Will starts to panic. Meanwhile, Fiona misreads a conversation and is under the false impression that Sam is pregnant and Will and Marcus build a treehouse together.