About a Poker Night
S1, E7: Will throws a poker night for his friends, including Andy, Crosby, TJ and Richard, but the event is hijacked by Fiona, who has no problem making herself at home with the guys. Meanwhile, Marcus goes on his first sleepover, but has a hard time staying the night when he finds the others aren't as nice to him as he had hoped.