Above and Beyond
시즌 4, 에피소드 21: When a detective from Danny's precinct is killed while working undercover, Frank puts on a full-court press to find his killer, only to discover that the deceased had a big secret. Meanwhile, Jamie and Eddie help Nicky track down a former classmate who is living on the streets.