BLUE BLOODS is a drama about a multi-generational family of cops dedicated to New York City law enforcement. Frank Reagan is the New York Police Commissioner, and heads both the police force and the Reagan brood.
Tom Selleck stars as Frank Reagan, the New York Chief of Police. Frank's eldest son Danny is a seasoned detective, family man, and Iraqi War vet who on occasion uses dubious tactics to solve cases.
Samaritan
The Reagans weigh the rights and wrongs of vigilantism when a good Samaritan who has a police record takes action against a terrorizing subway criminal.
Erin, Frank and Danny work together within the system to find justice when a rape case's primary suspect is protected by diplomatic immunity.
Frank mobilizes the entire NYPD to find the killer of an off-duty police officer who was murdered during a diamond heist.
The Reagans argue the pros and cons of profiling as Frank, Danny and the rest of the NYPD search for a bomb that is about to detonate in Manhattan.
Danny works to discover the source of a deadly narcotic after three teenagers die from a drug overdose.