Christopher Meloni, reprising his role as Elliot Stabler, returns to the NYPD to battle organized crime after a devastating personal loss. However, the city and police department have changed dramatically in the decade he's been away, and he must adapt to a criminal justice system in the midst of its own moment of reckoning.
What Happens in Puglia
Christopher Meloni stars as Elliot Stabler, who returns to the NYPD to take on the city's most powerful organized crime syndicates and rebuild his life in the wake of a devastating personal loss.
Bell and Stabler take on two new faces to the task force, and investigate two seemingly unrelated crimes in hopes they'll be connected back to their case.
Stabler and Bell team up to investigate a major lead. Wheatley makes moves to elevate his business.
Stabler faces the consequences of a failed drug bust. Bell is forced to choose between the job and her family.
As Wheatley finalizes plans with a new client, Richie takes a big step in joining the family business.