Law & Order: LA
The venerable Dick Wolf-produced "Law & Order" franchise mixes things up by taking the show's tried-and-true formula out of New York and moving it to Los Angeles.Detectives Rex Winters (Skeet Ulrich) and Tomas "TJ" Jarusalski (Corey Stoll), members of the L.A.P.D.'s elite Robbery Homicide Division, as they work with Deputy District Attorney Morales (Alfred Molina) on cases rooted in the unique attitudes and cultures of the West Coast.