Abra & Cadabra
Сезон 1, серия 4: Wendell wants to take up magic as a hobby against Vinnie's wishes, forcing Vinnie to admit his own embarrassing outing as an amateur magician and teaching him that he won't always be able to protect Wendell from failure.