Abraham, Sarah, and the Promise
S1, E3: [Genesis 12-25] Abraham's spiritual legacy is nothing short of profound - yet his story also includes some little-appreciated humor. Delve into the biblical text and consider how Israel's patriarch is portrayed in Genesis 12-25. How is the theme of promises reflected in his relationships with Sarah, Isaac, and God? Get to know Abraham as a much more relatable and well-rounded figure.