Abrams M1-A1 Battle Tank/Ernie Pyle/Full Body Armor
Сезон 6, серия 11: Ermey trains with an Abrams M1-A1 tank; explores the Battle of Kasserine Pass and WWII reporter Ernie Pyle; and tests a new kind of full body armor.