Accused
S2, E11: Martin rolls the dice with the authorities when he attempts to clear his name and spill the beans to a skeptical Detective Lange (guest star Mykelti Williamson). As a result, Det. Lange escalates the investigation and issues an APB on a key player. Meanwhile, unforeseen events unfold when Jake leads Avram (guest star Bodhi Elfman) on a mission to a possible member of the “Righteous 36.” Following Calvin Norburg’s recent meeting with Aster Corps executive Nicole Farington (guest star Frances Fisher), their nefarious mission accelerates and it’s up to Martin to stop it.