Act.5 Makoto - Sailor Jupiter
시즌 1, 에피소드 5: All of Juban Middle School is talking about the "cursed bridal shop", where every man who visits is said to disappear. Just then, a tall girl with superhuman strength, Makoto Kino, transfers to the school!