Sailor Moon Crystal
Based on Naoko Takeuchi’s legendary manga series, Sailor Moon Crystal retells the story of Sailor Moon as she searches for her fellow Sailor Guardians and the Legendary Silver Crystal to stop the dark forces of Queen Beryl.
Act.1 Usagi - Sailor Moon
Usagi Tsukino is a bit of a clumsy and a crybaby in the 8th grade. Luna, a black cat with a crescent moon on her forehead, gives Usagi a miracle brooch.
Disturbing rumors about the Sendaizakaue bus swirl all around Usagi. Amid the rumors, Usagi meets a beautiful shrine maiden with black hair named Rei Hino.
Usagi has learned the princess of jewel-producing country D will put a hidden treasure on display. Suspecting it might be the "Legendary Silver Crystal", Usagi sneaks into the D Embassy.
All of Juban Middle School is talking about the "cursed bridal shop", where every man who visits is said to disappear. Just then, a tall girl with superhuman strength, Makoto Kino, transfers to the school!