Cardcaptor Sakura: Clear Card
Sakura had managed to capture all of the Clow Cards which could bring disaster to the world and turned them into her own Sakura Cards. Now it’s spring. With cherry trees in full blossom, Sakura is just entering middle school. Her beloved Syaoran has returned from Hong Kong, and Sakura was thrilled to be going to school with him again. But one night, something strange happens to her Cards... On top of that, strange things keep happening in Tomoeda. Guided by the Key she encountered in her dream, Sakura starts collecting Cards again. And then, a new girl transfers into her class...
It's the new term, and the hot topic at school is clubs! Sakura and Tomoyo decide to join the same clubs they did in elementary school, cheerleading and chorus.
Sakura continues to face the hooded figure in her dreams. At school, everyone says they want to hear Akiho sing again after being charmed by her voice at their flower-viewing party, so they meet in the music room after classes are over.