Cardcaptor Sakura: Clear Card Episode 6
S1, E6: Sakura continues to face the hooded figure in her dreams. At school, everyone says they want to hear Akiho sing again after being charmed by her voice at their flower-viewing party, so they meet in the music room after classes are over.