Acting Out
시즌 4, 에피소드 28: Brenda feels betrayed by Kelly's decision to audition against her for the lead in the play and refuses to speak to her former best friend. Meanwhile, Dylan's deepening relationship with Suzanne puts strain on his romance with Kelly.