Activate
S1, E12: The Union and the Negator Hunters, have infiltrated the black market auction venue for a new Negator. They’re no different from the Union in that they are a group of Negators acting together, but one definite difference is that they seek revenge against the world. Not wanting to hand them the Negator, Andy and Fuko head down to the auction item storage. The Negator Hunters arrive first where they find Chikara, with a restrainer-type Negator power. To test Chikara’s powers, the Negator Hunters fire a gatling gun at Chikara!