ADA Sipowicz
S2, E22: Russell is horrified when her drinking problem resurfaces as she and Simone work together on a robbery homicide. The big day finally arrives and, with Simone as his Best Man and Andy Jr. in attendance, Sipowicz and Sylvia walk down the isle.