Adam Devine's Shark Lair
S1, E1: Adam Devine and a team of experts found a secret shark lair that may be the world's largest gathering of tiger sharks. To Adam and friends Anders Holm and Blake Anderson, it's the ultimate shark party, and they want to know what makes this party epic.