Adam Steps Up
S1, E8: When Adam's oldest daughter experiences a momentous occasion while Andi is unavailable, he tries to keep his cool and gingerly guide her through it. Also, Andi takes Emme and Teddy to the zoo, but instead gets stuck in traffic along with Emme's annoying talking toy.