Adding Machine
S1, E5: After Fiona and Róisín uncover Declan's hidden hard drive, Fiona questions whether his death was truly a suicide as she confronts dark family secrets. Meanwhile, Johnny McIntyre is mysteriously broken out of prison by Wylie Moles.