Adrenaline
S1, E17: When Mike gets 2011 NASCAR Sprint Cup Series champion Tony Stewart and his race car to jazz up the Outdoor Man retail space, Mike realizes more than ever how much he misses the adrenaline rush he used to get from his adventures on the road. Right before Tony shows up for the opening, Kyle finds a way to give Mike a taste of that excitement once again. Also, Kristin's desire to go skydiving gets Vanessa thinking how she used to take more chances before becoming a Mom.