Adventures in Babysitting
S1, E5: Jake & Ami share a romantic evening. Denise babysits rambunctious Elijah. Kallie confronts Paul over whether he's brought her to Mississippi for the right reasons. Valene grows frustrated when it becomes clear she's not the top priority in Mike's life.