Advertencia
T1, E4: Augusta assures Hilario that Manuel showed a lot of interest in Matilde. Adolfo goes to Matilde's house to talk to Hilario, but Augusta warns him that she will not let her daughter marry him. Humberto makes Matilde believe that Adolfo is a married man.