After the Search: Josh's Past Life
S1 E102: Josh shares exclusive footage from an actual exorcism, along with special guest and real-life exorcist, Brother Carlos Oliviera. Josh undergoes a past-life regression through hypnosis, and reveals incredible details of a former life at sea.