Aftermath
S5, E12: Spring is on the horizon for the Alaskans. Sue Aikens' snow machine crash leaves her with an uncertain future, and she heads into town to get a diagnosis on her injury. In Kiwalik, the Hailstones prepare for their final caribou hunt before heading home, but Chip's snow machine breaks down and it could be a major setback in their quest for meat.