Aftermath
S2, E9: Arcadians mourn the loss of a beloved member of the community. The stem cells from Rachael’s baby do provide the cure for the virus, but when Rachael suddenly goes missing, Bellamy and Maggie turn to an unexpected source for help. Henry learns the truth about Margaret and his family’s role in the factory fire.