Aftershocks
S3, E1: The NCIS team partners with several federal agencies to track a sniper who is targeting crowded events in the city. Also, FBI Special Agent Tammy Gregorio (new cast member Vanessa Ferlito) arrives to investigate Pride and his team, on the third season premiere.