시즌 1, 에피소드 5: Andrew confesses to Antonia the reasons why he broke off their engagement. A scandal erupts and it tarnishes Mario’s reputation. Billuka seeks to have an alternative, therefore they contact Lina, Julian's former friend. Tomas uses an app and dates an older woman; she leaves him infatuated.