Aha Shake Heartbreak
S1, E8: In order to persuade him to join his new cause to annihilate Wolfe (Eddie Izzard), Royalle (Noah Taylor) reveals to Walker (Sharlto Copley) the true nature of Sway and the inevitable devastation it will cause if Wolfe ever escapes. Meanwhile, as the message of Kaotic Chic spreads rapidly with fatal results, it finds its biggest platform yet in a publicity stunt orchestrated for Retro Girl's (Michelle Forbes) charitable foundation.