A.I. is the future. Will it Keep us Around to Enjoy it?
S1, E4: Kal Penn meets artificial intelligence face-to-interface, and gets an anus-puckering glimpse of how A.I. is learning -- on its own -- how to self-drive the global economy straight into the next industrial revolution. Could you tell if a robot is stealing your job, or even writing this episode description? The answer will definitely surprise you.