This docuseries brings the smart, stylized storytelling of Adam McKay’s The Big Short to a quirky and compelling exploration of the global economy. In each episode, host Kal Penn -- with the help of some celebrity friends -- answers a burning question like: How can I launder a bag of dirty cash? How scared should I be of a rubber apocalypse? And is it easier for dicks to get rich?