The Rubber Episode
S1, E3: What if planes couldn’t fly, or, more specifically, couldn’t land? What if trucks couldn’t transport food? This isn’t some lame sci-fi plot. Without rubber, the economy as we know it ceases to exist. Kal Penn traces the path of rubber -- from trees to tires to the tip of his p… uh... pencil... and uncovers a fundamental blind spot in the free market economy that is putting us all at risk.