Money Laundering: A How To Guide
S1, E1: How do you turn a suitcase full of dirty money into cash you can actually spend? To find out, Kal Penn travels across the globe -- along with a million bucks. In this step-by-step guide, Kal learns from former cops and former criminals about how to gain access to a worldwide underground money laundering system.