Are Rich People Dicks or Do Dicks Get Rich
S1, E2: What is it about having a lot of money and a willingness to step over anyone to get more of it that seem to go together? Is there a correlation between “richness” and “dickness”? How about success in business and being a psychopath? Kal Penn meets some unapologetic one percenters – and travels to a country that has rigged the financial game in favor of its citizens.