The Death Episode
S1, E6: Death is our final destination -- and a real money-maker! Kal Penn takes a deep dive into the death economy to learn the true value of a human life. Hitmen and judges, funeral directors and football fans all help Kal lay his burning questions to rest: How much should I spend on a coffin? How much sex should I have to maximize my return on dying? And where can I get a good taco in the afterlife?