Counterfeiting Kills Economies
S1, E5: A counterfeit hundred dollar bill might ruin your weekend, but did you know it could also disrupt a nation’s economy? Kal Penn meets the folks in the fight against fakes, trying to save industries from the threat of bogus goods and even terrorism. But he also learns that a symbiotic relationship between copycats and creators might just be the thing that lets economies thrive in the first place.