Ghosts in the Hood Ain't Nothing But A Redwood G Thang
S1, E5: The O.P.O investigates a Downtown LA bar after female employees want to leave their job due to a sinister presence. Meanwhile, a woman in Altadena calls the team to help with her babysitting business.