Ain't Nothing LikeThe Real Thing
Сезон 1, серия 5: A earthquake shakes up the girls' relationships. Marie becomes wary of Chuck when anight watching porn together goes awry. Hattie grows more fond of Ida when she's tasked withsorting her old manuscripts, leading to a heart-to-heart.