A.K.A. A Lotta Worms
S3, E12: As Trish makes a move on Sallinger, Jessica plots with Malcolm, Erik, and Hogarth to intervene and save them both from a tragic end. When things come to a head, Jessica ends up caught in a harrowing dance with the killer.