A.K.A. Facetime
S2, E6: Jessica gate-crashes an exclusive country club on the hunt for the killer, and Trish's new habit begins to spiral out of control. Malcolm is sent to investigate Karl Malus. While chasing a lead, Jessica makes a shocking discovery.