S1, E1: The young man Hibiki, who suffers from severe internet addiction, is forcibly enrolled by his mother in Elite Reeducation Academy. After suffering terrible treatment at the hands of the instructors there, Hibiki heads for the school roof to commit suicide. But he's stopped by a mysterious stranger, who makes him a proposition...